Tuesday, July 9, 2019

14. Tahun akhir

14. Tahun Akhir
Nasib tak baik aku terpaksa extend pengajian selama enam bulan gara-gara paper English dan kimia tahun satu. Semasa entend ini aku cuma membuat projek final year sahaja. Masa ini aku tinggal di Bandar Baru Bangi bersama Duan dan Shiha dengan dua orang junior enginemania, Abir dan Damek.
Masa ini aku sebok cari data traffic di Jalan Sultan Ismail, KL. Hampir setiap hari ke sana dari pagi sampai petang sampai collection data habis. Aku ke sana dengan van atau kadang-kadang kereta technician. Selepas itu aku hari-hari ke lab dalam hutan untuk kira traffic. Setelah presentation thesis, aku masih tinggal di BBB sehingga dapat kerja. Beberapa interview aku pergi sehinggalah aku dapat kerja dengan Ireka Berhad yang sedang buat projek di Ipoh. Masa tengah kerja ini aku pergi konvo dari Ipoh dan di sertai oleh mak dan pak cik aku. Bapak aku masa ini di masukkan ke hospital kerana sakit.
Tamatlah kisah aku di UKM.
15.6.2019
Ampang.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...