Monday, May 20, 2019

Jenan di mana-mana 17

AKU DAN SMSAH JENAN 80 - 84.

Jenan di mana-mana – 17

Jenan 84 di Jalan Damak 26b

Alhamdullilah sampai jugak 12 orang jenan84 ke rumah aku sempena jamuan  hari raya puasa September 2013.  Lepas juga kpi aku untuk dapatkan sekurang-kurangnya 10 orang member batch aku.

Antara yang sampai Hanny, Noraisah dgn hubby. Budin dgn anak bujang. Siap bawa kek lagi bagi kat  aku. Mat Noq dan Che Tee seperti biasa, mai berdua saja. Ku Ai dan  Kak Diah dengan family. Conan, Derq dan Kerol jugak sampai  dengan family. Mak Aji, Siti Azani mai seorang saja. Roslina Pak Ya pun sampai dengan hubby. Rupanya hubby dia pun orang Klang di Kampung Raja Uda saja.

Last sekali Pak Ain dengan anak jantan dia datang dengan bawak mee rebus popular Hj Wahid dari JB. Sungguh terharu aku bila dia masak kuah mee di JB dan bawa all the way ke Klang. Perkakas dan bahan-bahan pun dia bawa sekali. Cuma kesian kat dia bila tayar four wheel   pancit di highway PLUS semasa dalam perjalanan.  Sebab tu dia sampai lewat sikit.

5.5.2019
Sri Andalas.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...