Tuesday, March 5, 2019

Siapa bos sini?

22. Awak bos sini?

Visit semalam mengingatkan aku tentang visit seorang orang besar ATM di GK, Besut.

Satu hari bos CAI talipon, Lan , orang no 2 army nak vist site esuk. Saya dan datuk tak dapat tiket flight ke KB ( entah betui ke tak ). Hang handlelah dia. Mampuih aku kata. Dah la project sakit.

Esuknya ada orang datang site office dan tanya sapa bos sini? Dia pakai biasa ja. Ni kot Jeneral tu.
Awak ke? Bawak saya round site. Boleh ke Tuan naik storm? Boleh ja.

Setelah habis round site dan dia puashati dengan apa yang di lihat, dia pun bagitau sebenarnya saya cuti balik kampung. Alang2 ada sini , saya datang jengah kejap. Ok terimakasih.

Patutla macam visit tak official.

belasungkawa

Semalam dapat berita di FB pak khalid menghembuskan nafas terakhir. Dia kawan lama masa projek BP dulu. Semoga tenang di sana. ...