Thursday, March 21, 2019

Selamat tinggal Melaka

60. Selamat tinggal Melaka.

Setelah berada di Melaka selama setahun lapan bulan iaitu lagi empat bulan contract dua tahun akan tamat, bos nombor dua talipon bercerita tentang menyambung contact.
Setelah berbincang sedikit sebanyak, dia memberitahu akan memulakan paper untuk extension.
Tapi dua hari kemudiannya dia talipon lagi dan bagitau ada pertukaran plan. Munkin plan asalnya telah di sailang dan aku telah menjadi kuda yang akan di tolak untuk kepentingan pihak tertentu.
Aku kena balik ke Kelana Jaya untuk assignment baru. Kemudiannya baru aku sedar   syarikat dalam proses hendak memulakan project baru di Batu Pahat dan sudah tiada lagi orang construction untuk mengetuainya. Kuda lain sudah tiada untuk berlari lagi.

Tapi aku terima sebab dapat balik untuk berada di Klang dan memudahkan untuk aku pergi menunaikan haji kemudiannya.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...