Monday, February 14, 2011

belasungkawa my friend, my staff

pagi hari minggu semalam aku mendapat berita yang sangat mengejutkan dari staff di johor.

sahabat kami dan juga staff aku di ayer hitam telah dipanggil yang maha esa untuk selama-lamanya.

saudara yang menalipon aku pun sangat lemah sekali. pertama kali mendengar aku langsung tak percaya tapi bila melihat SMS yang dihantar, maka terjadila apa yang telah terjadi. baru malam sebelum itu dia menalipon aku meminta sangat-sangat pertolongan aku untuk menyelesaikan satu masalah kerja. dan bila aku memberikan jaminan akan menyelesaikan pada hari isnin nanti dia berterimakasih banyak-banyak dan itulah kali terakhir aku bercakap dengannya.

belasungkawa saudara Md Jupri.
sesungguhnya janji tuhan telah sampai dan kembalilah kepada Penciptanya.
semoga roh bersemadi dengan tenang dan mendapat keredzaan Ilahi.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...