Tuesday, September 26, 2023

cerita DCT

    Masih lagi dengan memori di DCT, klcc.

Kali ni dalam site cabin dengan supervisor Ng.
Banyak belajar dari dia pasal building. Tapi lepas siap part aku dan cabut ke lembah beringin, aku tak jumpa dia lagi.
Masa di sini, kami geng projek sg buloh dapat trip ke thailand tapi aku tak pi dan jual tiket kat surveyor Soo. Dia beli sebab nak bawa wife dia. Pi siam ni aku tak minat langsung. Lagipulak malas nak buat passport. Dulu guna border pas ja cross di padang besar.
Rupanya itulah kali pertama dan terakhir dapat incentive oversea trip dalam sejarah karier aku.
Trip selepas tu adalah trip kerja ke India dan Bosnia yang memeningkan kepala.
Semua reaksi:

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...