Wednesday, September 27, 2023

berhampur

 

 berkongsi kenangan.

15 September pada 12:22 PAGI 
Dikongsi dengan Rakan anda, rakan Muhamad dan rakan Noor Azharuddin
Rakan-rakan
Setelah beberapa bulan menjejak kaki di india, akhirnya aku sampai di site yang paling berhantu, iaitu Berhampur. Ia terletak dalam negeri orissa.
Macamana la Muhamad Rais Bin Ismail dan Noor Azharuddin Bin Saad boleh duduk sini.
Punya la kuat badi situ sampai projek kena terminate dan kami berhempas pulas untuk bawa kes ke arbitration. Sedih betui aku dengar cerita2 masa baru2 kena terminate sampai site opis ni kena kepung.
Aku pergi sana dengan arun untuk jual apa yang boleh sebelum kami tutup site tu. Tapi kami tak dapat duk lama sebab tiba2 ada orang datang nak tuntut sesuatu. Aku dengan arun cepat2 cabut dari situ.
Satu hari masa aku di delhi, tokey jv partner datang nak jumpa dan nego bila dia dapat berita yang kami boleh menang kes. Dulu depa tinggalkan semua buat2 tak tau saja. Itulah nasib bila joint dengan lokal ni. Dapat yang konar, letih. Sampai kesudah sorang2 saja fight kes ni.
Kes tu menang juga lepas sepuluh tahun aku balik malaya.
16 Tahun yang Lalu
2007 - at site office Berhampur, orissa
Mungkin imej keretapi dan teks
Semua reaksi:

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...