Tuesday, March 12, 2019

Kami dah email tiket flight

35. Kami dah email tiket flight

Company bila memerlukan staff membuat sesuatu tugasan akan berbuat apa saja. Kadang2 luar dari akal fikiran. Begitu juga sebaliknya.
Aku ke Bosnia dengan contract balik selepas enam bulan. Tapi tiba2 bila sampai bulan ke empat, aku telah mendapat email, kami attached tiket flight untuk attend arbitration kes  Bumihiway vs Fenki project Gong Kedak.
Masa dok nego sebelum ke Bosnia dulu Aku dah tanya bos AT, sapa nak handle nanti? Dia jawap untuk melepaskan diri, aku cari orang lain. Hang jangan risau. Aku bukan risau. Lagipun kes dengan sub Fenki tu jadi sebelum aku joint project tu. Aku cuma nak taichi nak melepaskan diri ke Bosnia saja.

Tapi sebab dapat balik aku cepat2 setuju. Baik balik dulu dari dok discuss dengan subcon mafia Esco.

Walaupun kes tu tak menyebelahi kami sebagai main contractor, tapi dapat balik tiga minggu satu rahmat untuk aku.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...