Thursday, September 14, 2017

Site clerk jantan

Hari ini nak cerita pasal kerani kami yang paling bongsu.

Namanya Faiz. Orang Taman Sri Gombak.
Mula jumpa dia masa saya joint Bumihiway Di Sri Damansara Diamond  interchange project. Sakit juga project tu. Saya joint dah first EOT. 
Masa interview dengan Pak aji Bhar dia kata project tu ok. PM tadak pun project berjalan lancar.

Masa saya masuk office first day, saya berkenalan dengan dia Dan Tanya, sapa site clerk sini?
Dia jawap, saya la.
Saya kata Biaq betui. Site clerk jantan? Hhhmmmm...... sebelum ni dah dua company Dan beberapa project, semua site clerk pompuan.
Ok. Munkin Ada baguih jugak.

Akhirnya project Diamond interchange tu siap Dan dia pindah ke Gebeng by pass. Dia jadi site clerk jugak.
Rupanya site clerk lelaki ni banyak advantage nya. Boleh suruh macam2. Siang Malam kerja pun tak risau. Boleh tolong jadi dreba jugak.
Selamat project manager bila berdua-duan pi ke Hulu Dan hilir dengan clerk jantan.

Sekarang ni entah apa dia buat kerja dengan Fenki.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...