alhamdullilah bulan lepas jugak kawan-kawan x-hujjaj bilik aku dan bilik sebelah dapat menganjurkan satu perjumpaan.
kali ni di tesco jalan kapar. yang jadi tuan rumah adalah al haj abang zainal dan hajjahnya.
abang zek ni duk bilik sebelah bilik aku masa di mekah tapi hajjah dia dok sebilik dengan ummi.
kali ni hanya empat pasangan hujjaj yang hadir. aku pulak bawak si kembar serta si santubong dan si jenjang......bosan sungguh depa tengok kami dok berborak macam2 hal terutama mengenang cerita-cerita di tanah suci.
Catatan perjalanan seorang muhandis dari sebuah kampung di perlis, berkelana mencari rezki dalam bidang construction hingga ke serata malaya dan kemudian terdampar sehingga ke bumi india dan bosnia atas sebab-sebab yang hanya DIA yang mengetahui...............
Monday, March 5, 2012
roadmap DS zahid next PM11
Roadmap DS jahid to be next PM11 Recent prn johor results show that umno had completely kill parti bersatu that stole their voters during p...
-
70. Total sub atau sub labour atau buat sendiri. Semasa aku memulakan kerjaya berkerja dengan kontraktor, semuanya adalah dengan kaedah bua...
-
Copy paste dari FB : Dimana letaknya Langkasuka? Nama Langkasuka mula dijumpai dalam catatan China dari 梁书 Liáng shū yang menyebut sebagai 狼...
-
Aspa Cottage, kuantan. untuk staff kontraktor yang jaga project, selalunya rumah akan disediakan. Semasa di projek Gebeng, kami menyewa d...


