Tuesday, January 24, 2012

ziarah seorang kawan

semalam dengan tak disangka aku menerima kunjungan seorang kawan lama x jenan.
dia yang sekarang kerja di kelantan datang rumah abang dia kat sri andalas. abang dia pulak salah seorang kenalan aku kat sini.
dia terperanjat bila kami berjumpa semasa kenduri salah seorang anak abangnya dulu. sebelum tu aku sengaja tak bagitau yang adiknya aku kenal dan kami pernah bersekolah bersama-sama dulu. malah dua tahun lebih kami di dorm Satria yang sama sebelum di pecahkan dan aku ke rumah Cendikia.

anaknya pernah menjadi studen ummi kat Kisas/kik.
jiran aku pulak sedara orang umah dia.

aarrgghh keciknya dunia.

terimakasih ARMA kerana sudi datang umah dengan tiga dari dua belas anaknya.
dua belas??? ya betul dua belas........paling ramai anak dalam batch kami.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...