Sunday, April 1, 2012

april fuul

semalam satu april.
masa aku di asrama sekolah xxx dulu, bila malam satu april tiba, ada ramai kawan-kawan sekolah aku jadi pelukis handalan lukis kat muka siapa yang tidor awal. nak kata bersolek tidak, nak kata tiru puak-puak afrika pun tidak.
sempena hari fuul ni, aku keluarkan dua gambar yang aku simpan sebelum ni.
satu pasal pak haji yang dah jadi paverite satu malaya. kesian dia.
yang kedua, gambar empat orang orang tua. dua dah pencen, dua lagi berhajat besar nak jadi MBee. tak lama lagi berkelahilah diaorang.
tapi yang mushkil, mana doktor gigi tu?

bila tengok gambar ni mula-mula, aku teringat cerita 'recycle team' yang ada orang tu bagitau jack.....macam ni la kot no..?????

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...