Tuesday, October 19, 2021

praktikal survey di cameron highland

 


pada 1991, aku terpaksa joint geng junior engine mania untuk buat praktikal survey setelah tuang masa batch aku sebelumnya.
kali ni praktikal di cameron highland. WARA pun joint juga.
aku tuang dulu sebab tak yakin akan boleh continue lagi course engineering ni.

masa pergi ni aku sudah tahun akhir dan sedang buat final tesis. Subjek ini di bawah kendalian En Ismail ( sekarang Ir Dr ). Dia juga penyelia tesis aku.

beberapa tahun kemudiannya baru aku tahu Dr Ismail adalah senior jenan aku tahun batch 1979.

sejak dari itu aku belum lagi pernah singgah di tanah tinggi cameron ni.

Jamal Abd Nasir

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...