Wednesday, October 13, 2021

cerita geng temucuit - 13

Geng temucuit
Miss X dan Y

Satu hari aku dan kapt zul dapat trace dan jumpa brader R. Brader nilah yang masa last day SPM dengan aku terjumpa miss X di depan kelas 5 sains 1.
Aku pun tau kes miss X syok kat hang. Dia mulakan perbualan.
Hah....kok mana pulak dia yang syok kat aku. Tanya aku.
Kata brader R, kak dia satu batch jenan dengan kak miss X. Depa pi belajar di US sama-sama. Kak miss X lah yang cerita adik dia crushed gila kat aku. Depa dok tercari2 sapa aku dan tanya brader R.
Stress aku dengaq. Sekarang comfirmlah aku tak bertepuk sebelah tangan. Tapi bak kata S.M salim, sayang semuanya sudah terlambat..bla..bla..bla...
Aku masih tertunggu peluang untuk mendengar pengakuan miss X dari mulut dia sendiri.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...