Wednesday, October 13, 2021

cerita geng temucuit - 14

Geng temucuit
Miss X dan Y

Sorang lagi yang suka letopkan cerita aku dan miss X adalah PN.
Entah dah berapa orang dia cerita pasal ni aku pun tak tau. Katanya miss X yang buat pengakuan maut kat dia.
Mula2 masa aku ke rumah sewa depa di kampung pandan. Kemudiannya di opis lama dia. Juga di kampung pandan. Masa tu kami sebok meeting untuk reunion penang.
Kemudiannya tiap kali aku jumpa dia, selalu dia dok ulang cerita ni.
Munkin dia tunggu sampai both of us mengaku kot. Silap la dia.
Aku sampai bila2 akan taichi.
Ayat power aku adalah, miss X yang syok kat aku. Aku tak ada apa2. Buat masa dia percaya....haha...ha...

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...