Sunday, October 10, 2021

cerita geng temucuit - 4

Geng temucuit
Miss X and Y

Percubaan aku membuka kotak pandora geng temucuit jenan dulu hanya sikit saja bergegar.
Tulisan aku di platform luar Jenan telah menyebabkan wakil mereka menghubungi abang besar mereka iaitu Mr B.
Awat PL nak buka cerita ni lagi. Kata wakil tu. Kali ni di platform SBP,  NDSB pulak.
Mr B no komen sebab dia lebih berminat cerita aku dan Miss X. Dia ingat dia tau sapa miss X. Dia rasa gegirl yang buat pengakuan maut tentang aku adalah miss X yang aku maksudkan.
Dia tak tau yang sekarang ada beberapa miss X. Tapi aku kesian dengan sorang miss X ni  yang telah exposed identiti dia. Mereka cuba provok dia dengan aku dalam satu majlis teh tarik. Nasib baik miss X pun cekap untuk divert cerita aku dan dia. Selamatlah kami masa tu.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...