Wednesday, October 13, 2021

cerita geng temucuit - 12

Geng temucuit
Miss X dan Y

Miss Y aku tak jumpa lama setelah keluar sekolah. Masa kerja di ipoh dulu, aku sangat berharap dapat terjumpa dia. Dia asal dari kampung manjoi yang terkenal. Rasanya family dia dari kalangan yang ok. Tu juga jadi alasan aku tak ready nak himpit dia. Kemudiannya dia pergi belajar di obersea, kanada. 
Kami jumpa balik masa gathering buka puasa di hotel ITM. Masa tu dia dah pakai tudung. Alhamdullilah.
Aku pergi majlis tu dengan wifey dan anak perempuan aku. Tapi dia pergi solo saja. Sampai sekarang aku tak pernah tengok atau jumpa hubby dia.
Dapat jugak borak2 kali ni.
Kemudiannya kami jumpa lagi masa gathering raya di holiday villa. Kali ni melalui connection dia dengan hotel tu. Adala diskaun sikit.
Kali ni aku pi solo pulak dan dapat berborak dengan dia. Tapi clue geng temucuit masih zero.
Macamana pun aku heppy dapat jumpa secret admirer zaman sekolah dulu.
Cuma aku masih ternanti-nanti pengakuan dia.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...