Monday, October 11, 2021

cerita geng temucuit - 5

Geng temucuit
Miss X dan Y

Geng temucuit terus senyap.
Teringat pulak miss Y. Miss Y ni ada kamera.
Satu hari kelas kami buat gotong royong cuci kelas. Sedang orang dok buat keja, miss Y pun sebok snap gambar sana sini.
Bila gambar dah ready dan dicirculate kalau ada yang berminat nak beli, tiba2 kawan perlih mat SY, probok,  PL, miss Y  nak tangkap gambaq hang ni. Tengok ni betui2 fokus tang muka hang ja. Tentu ada apa2. Terus saja dia spekulate. Aku buat2 bodo dan isu tu mati situ. Fuhhh.....selamat. Nampaknya aku tak bertepuk sebelah tangan. Tapi aku masih tak berani nak sailang senior yang dok himpit miss Y. 

Habis form 3 dan SRP dan masa naik tingkatan empat, bila tengok list miss Y sekelas lagi dengan aku.
Dan lagi menarik, miss X pun dalam kelas yang sama. Tapi masa ni aku belum sangkut dengan miss X lagi.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...