Wednesday, October 13, 2021

cerita geng temucuit - 11

Geng temucuit
Miss X dan Y

Satu hari aku buat open house raya di rumah aku. Kali ni geng jenan saja.
Kawan aku dari johor datang sponsor mee rebus special yang top di JB. 
Lebih dari sepuluh orang geng jenan batch aku sampai untuk pertama kalinya. Ada mai solo dan ada bercouple.
Miss Y pun datang. Tapi dia mai solo saja. Heppy aku dapat tengok dia setelah sekian lama.
Masa kami tengah borak2 dia kata, PL ramai peminat dulu. Popular jugak.
Aku kata, ya ka. Tak tau pun. Cerita la lagi.
Dia kata, tu sajalah. Geng lain senyap saja. Depa tak tau aku dan miss Y pernah ada karan. Tadak la pulak orang boh nasi tambah supaya cerita tu meleret lagi.
Ahhh....hampeh. 
Tak dapat aku nak korek info lagi.
Nak jugak aku tanya, adakah hang pun geng temucuit?

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...