Wednesday, September 5, 2018

Survive serangan jantung

Hari Raya Haji 2018 tahun sungguh bermakna.
Setelah gagal mendapat bahagian korban Di surau, Aku Cuba Di agrofarm pak cik Jam untuk korban kambin.
Kali ini juga Kali pertama Aku sembelih sendiri kambin Dan dengan si kembar Kami proses sebelum bagi kepada jiran2.
Malam tu Aku muntak terok Dan terasa lemah sangat. Aku ke klinik Dan check BP. Doktor kata ok Dan Aku Ada masalah angin. Setelah cuti sakit beberapa Hari Aku pergi kerja Dan plan balik utara untuk selesai kes tanah.
Setelah balik Dari alor setar malam jumaat, esuknya Aku kerja.
Petang tu Aku balik awal Dan Malam tu ke surau berjemaah.
Tapi Aku balik sebab Rasa sesak nafas.
Lepas isyak, Kami ke klinik Dan check BP.
Mashallah reading dah 200 lebih.
Bila ke emergency Di hospital Shah alam, terus Aku Di pasang tube untuk keluar air Yang berlebihan.
Aku tidur Di wad kecemasan semalaman Dan BP semakin turun Dan ok.
Kemudian Aku dibawa ke wad pemerhatian sebelum ke wad sebenar keesokannya
Setelah tiga Hari Aku keluar sementara menunggu untuk pemeriksaan jantung Di PPUM minggu depan.

Alhamdullilah Aku masih panjang umur Dan survive serangan jantung.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...