selepas beberapa hari di hotel, aku pindah ke Apartment Alwarpet yang di sediakan oleh pihak syarikat.
Apartment di sini berlainan dari Malaysia. Munkin sebab sudah lama atau menang begitu pembinaannya di sini. Apartment ini ada lima tingkat dengat lift yang sedikit traditional bila pintunya macam grill. Lift ini akan berhenti di bilik aku sahaja, tidak berkongsi dengan orang lain.Tiap-tiap rumah adalah teripisah antara satu sama lain serta tiada koridor atau tempat permainan atau ruang legar. aku rasa ini adalah kerana tanah yang terhad di Bandar Chennai ini.
Lagi menarik, aku tak pernah nampak jiran-jiran yang lain terutama anak-anak kecil dan perempuan.
Apartment ini ada dua bilik dengan bilik air masing-masing di dalamnya. ruang rehat dan ruang dapur serta sedikit anjung. Ada perabut dan TV satelit dan juga connection internet. Dapur juga lengkap kalau nak memasak. Aku di sediakan seorang maid untuk masak, kemas rumah dan cuci pakaian.
Catatan perjalanan seorang muhandis dari sebuah kampung di perlis, berkelana mencari rezki dalam bidang construction hingga ke serata malaya dan kemudian terdampar sehingga ke bumi india dan bosnia atas sebab-sebab yang hanya DIA yang mengetahui...............
Tuesday, March 6, 2018
roadmap DS zahid next PM11
Roadmap DS jahid to be next PM11 Recent prn johor results show that umno had completely kill parti bersatu that stole their voters during p...
-
70. Total sub atau sub labour atau buat sendiri. Semasa aku memulakan kerjaya berkerja dengan kontraktor, semuanya adalah dengan kaedah bua...
-
Copy paste dari FB : Dimana letaknya Langkasuka? Nama Langkasuka mula dijumpai dalam catatan China dari 梁书 Liáng shū yang menyebut sebagai 狼...
-
this two or three days are the most stormy and turbulance week since i came to work here. firstly, it was first time during my twenty years...