Thursday, December 20, 2012

habis bateri

minggu ni macam marathon rasanya.

baru saja aku charge balik cuti kat ganu terus rasa macam  lemah giler.

selasa dari klang ke batu pahat. petang terus ke JB. bermalam sana.
pagi meeting, petang balik batu pahat. tidor kat evergreen yang dah hampir dua minggu aku tinggalkan.
jumaat ada meeting di melaka, jadi aku ambik keputusan untuk blah dari batu pahat ke ayer kroh.
bermalam di hotel ni terkenang bila aku mula ke melaka, tak ada orang layan ( atau tolong ) duduk di sini dua malam.

dengan rm 150 aku rasa teruk benar hotel ni. internet tarak ( kata melaka canggih ), tv 1 suku saja yang terang.

nasib..nasib...

No comments:

Post a Comment

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...