Wednesday, July 4, 2012

bye..bye visacard

semalam aku berjaya tebuk visakad aku.

yang buat aku marah, bila dah selesai semua dan kosong beberapa bulan, bank mula buat perangai charge itu ini. walaupun bukan banyak tapi perangai yahudi diaorang aku tak suka.

dalam masa yang sama aku juga sudah potong line handphone sub yang dikatakan memberi charge yang sangat murah.

selamat tinggal

roadmap DS zahid next PM11

Roadmap DS jahid to be next PM11 Recent prn johor results show that umno had completely  kill parti bersatu that stole their voters during p...