Wednesday, June 6, 2012

begitulah kehendak tuhan

dua hari sebelum ulang tahun hari lahir aku ke destinasi baru lagi. kali ini ke batu pahat setelah sepuluh bulan berada di klang. belum habis lagi aku memenuhi jiwa-jiwa yang sangat mengarapkan aku disisi setelah sekian lama, takdir sekali lagi memberikan kata putusnya. pasrah dan berserah sahajalah jawapannya.
apakah hikmahnya kali ini? adakah ini jawapannya setelah berbulan-bulan aku bermunajat
tempat yang baik untuk mengurut atas cadangan seorang kawan. ada masakah aku?
 surau yang digazet untuk solat jumaat.
salah satu gambar projek.

sungai yang mengalir sepi terus mengalir tanpa peduli apa yang berlaku ditebingnya.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...