Dua hari lepas aku dapat berita akan di sapina oleh lawyer untuk kes lama di gong kadak.
Apa nak buat walaupun projek siap tapi akibat bengapnya konsultan, pihak kontraktor yang kena.
Patutla rasa lemah nak pi meeting tu
Catatan perjalanan seorang muhandis dari sebuah kampung di perlis, berkelana mencari rezki dalam bidang construction hingga ke serata malaya dan kemudian terdampar sehingga ke bumi india dan bosnia atas sebab-sebab yang hanya DIA yang mengetahui...............
Dua hari lepas aku dapat berita akan di sapina oleh lawyer untuk kes lama di gong kadak.
Apa nak buat walaupun projek siap tapi akibat bengapnya konsultan, pihak kontraktor yang kena.
Patutla rasa lemah nak pi meeting tu
Semalam heboh pasal kegoyangan rumahtangga ahli politik popular.
Beberapa minggu lepas kat paper ada analisis krisis rumahtangga di saudi.
Nampaknya hepotisis krisis pertengahan umur 35 - 45 macam ada basis zaman moden ni.
Apa jalan keluar?
Masa dok beli barang tadi nasib baik aku tak hilang sabar.
Bila tiba giliran aku tiba2 sorang nyoya tua potong trip terus letak barang dia atas tempat timbang sambil buat lawak bodo.
Alhamdullilah aku tak sembur dia tadi.
Semalam sebelum solat jumaat aku ada tegur supervisor premix , korang jangan tuang solat hari ni. Paling teruk masa orang duk khutbah jangan pulak dok tarik premix ni.
Terdetik nak tegur bila tengok tiba2 supply hari jumaat ni banyak dari biasa dan jangan tuhan bagi jadi apa2 kat site aku. Masa tu juga teringat satu kisah di zaman nabi DAud yang hari sabtu tidak dibenarkan ke laut tiba2 ikan ada banyak.
Tak lama belum sempat malam, dapat mesage dari pak sheh.
'Haji jangan marah yer' dan di bagi dua gambar kat bawah ni.
Tembok tu pecah kena langgar dengan geng premix.
Entah kebetulan, kelalaian atau bala tak tau lah aku tapi aku percaya ini adalah peringatan tuhan.
Roadmap DS jahid to be next PM11 Recent prn johor results show that umno had completely kill parti bersatu that stole their voters during p...