Friday, January 25, 2013

ini bahaya


NO KOMEN......

kurang ajar


apa nak kata lagi kat mamat ni...!!!!

Sunday, January 13, 2013

kalender 2013

tahun ni dapat dua kalender free.
 
satu dari plusmiles masa pegi top-up, satu lagi gang kalah yang galak nak ambik balik negori.
ingatkan sms ja sebelum ni tapi kalender pun ada. tahun lepas dan taun ni kencang sangat nampaknya. sebelum ni dah berbelas tahun dok selangor, habuk pun tarak
 

kecoh


kecoh sana-sini.

orang minta live kat tv dah tak nak bagi tapi bantai tiap-tiap hari.

Thursday, January 10, 2013

10.01.13

heppybirthday ummi......

semoga di lindungi allah dan sihat sejahtera selalu.

apakan daya, atas sebab mencari rezeki, aku terpaksa berjauhan sejak tahun 1999 lagi.

Tuesday, January 1, 2013

TT engine mania ukm

 
 
31.12.12 hari terakhir tahun ni aku sempat ke giant shah alam jumpa dengan dua orang x engine mania 87/88. dah setahun tak jumpa dua orang ni.
lain-lain tak datang, sebuk apa ujung tahun pun tak tau.
banyak cerita-cerita masa zaman dulu yang nak cerita pun segan ( apalagi kalau anak-anak aku tau )....
masa di ukm, semua tempat kami pernah tinggal. baik dalam kampus, di kajang, di bandar baru bangi dan juga di teras jernang.
semuanya menarik tapi nasib baik aku grad jugak dan sapa sangka jadi macam sekarang.
 
hj sukri ganu ni yang paling tua sebab dia dah ada diploma sebelum tu. selalu jadi ketua kitaorang.
hj aspa mat penang sekarang jadi kat plu+++. enjoy kerja jaga dari sg besi ke seremban. dia yang mula ajak aku masuk civil. mulanya aku nak masuk fakulti letrik. tapi itulah yang dikatakan takdir.
lepas magrib, sambung lagi cerita sambil pekena kow tew sizzling.

cerita kami bantai satu budak di kajang sebab curi duit kitaorang masih segar. entah apa jadi budak tu sekarang. tapi kami gentelmen jugak sebab pi jumpa mak bapak budak tu kemudian.

alhamdullilah semua dah ok sekarang walaupun dulu entah apa-apa buat....

roadmap DS zahid next PM11

Roadmap DS jahid to be next PM11 Recent prn johor results show that umno had completely  kill parti bersatu that stole their voters during p...