Friday, December 13, 2019

160. Kenapa bos marah saya

160. Kenapa bos marah Saya.

Ini cerita lama berapa tahun lepas Masa aku jadi bos di kedua-dua site dan HQ.
Ada seorang staff HQ datang jumpa Dan komplain kata aku selalu marah dia saja Dan Tak screw langsung orang site.
Aku jawap yang aku di HQ sehari saja Dan memang la kalau dia salah aku terus screw. Takan nak tunggu minggu depan.
Yang Kat site tu hari2 jumpa.
Rupanya staff dok monitor apa2 kelakuan bos Dan selalu membawang tentangnya tapi depa juga lupa yang bos jugak monitor diaorang.
Bos memang specis yang pelik. Non performer yang di belasah kaw-kaw tapi Ada bos yang suka taji performer saja.
In this world we sometimes dont know which action are right at certain particular time.

8.11.19
Ampang

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...