Saturday, October 14, 2017

Sahabat che Jo

Kami mula kenal bila aku joint company yang ketiga dalam karier aku. Masa aku tengah siapkan projek pertama, dia dah ke India walaupun masa aku interview dia adalah head of company.
Kami mula baik masa projek di besut. Kira sama2 alumni India walaupun tak pernah kerja sama di sana.
Dia adalah seorang yang memahami aku. Kami bertambah rapat bila aku tumpang rumah dia bila balik dari bosnia berkerja di melaka.
Lepas tu banyak tribulasi yang kami lalui bersama terutama bila aku terpaksa fulltime di batupahat dimana aku menyaksikan saat2 dia sangat stress.
Setelah aku berhenti, kami selalu jumpa bercerita pasal mamahami dan mengenali pencipta kepada manusia dan segala isi dunia.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...