Wednesday, June 3, 2020

bergaduh lagi

Bergaduh.

Bergaduh jugak Aku di Bulan posa ni dengan designer Dan Chief RE gara2 Aku Tak puashati dengan permintaan pelik depa.
Yang Tak best Hal tu melibatkan komersial bukan teknikal. Susah benar depa.

Yang lagi hangat Bila depa kata, kenapa haji suka2 tukar design?

Weii........Aku ni contractor konvensional saja, bukan design and built.
Aku mintak tukar, hangpa allowed , pastu Aku construct sampai siap pasai apa.
Sejak Bila la pulak Aku jadi handal tukar2 design. Konpiu jugak

Tu la bahananya Bila client banyak cekadak. Nak siap cepat Dan tadak problem Bila siap, liat nak bayar habis. Committee la, report la, datuk la...bla...bla.....

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...