Tuesday, August 27, 2019

Sudah tiga tahun

129. Sudah tiga tahun.
Aku sudah berada di project Ampang Ni sudah tiga tahun Dan ia semakin pantas akan menjadi project paling lama dalam karier aku.
Dari original tiga puluh bulan, kini menjadi tiga puluh enam Dan kemungkinan siap di bulan ke empat puluh Dua. Tersasar hampir sekali ganda dari target asal aku Dua puluh enam bulan.  Ianya menidakan teori2 management yang pernah aku lalui sebelum ini.
Banyak halangan Dan kelantan yang aku tempuh dalam menarik kapal ini. Walaupun Tak sebesar project lain tapi halangan luaran Dan dalaman yang Ada telah membantutkan pelayaran project ini.
Kuda ranjer aku jugak telah berlari lebih dari seratus Dua puluh kilometers dari Klang - Ampang Dan juga Rawang.
Munkin dah lumrah, yang terakhir itu paling mencabar.
Let's kayuh and kayuh.
28.8.2019
Taman putra, Ampang

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...