Monday, December 25, 2017

25.12.1996 - 25.12.2017

Hari ni dah 20 tahun pak tinggalkan kami sekeluarga balik kepada penciptanya.
Dua puluh tahun adalah tahun yang sangat lama untuk mak mengharungi hidup seorang diri. Cuma alhamdullilah masa tu aku dah berkeluarga dan berkerja yanf agak selesa. Jadi adalah jaminan untuk dia teruskan hidup sementelaah adik kecik aku baru berusia dua belas tahun. Menguruskan anak perempuan seorang diri bukanlah sesuatu yang mudah. Apatah lagi dikampung dan aku sangat jauh di klang.
Demi pelajaran dia sanggup lepaskan adik aku ke form six di kelang dan di sabah.
Isteri aku cuma kurang dua tahun mengenali aruah. Anak2 aku masih kecil dan tiada memori tentang chiaqnya.

Semoga damai di sana bapakku.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...