Friday, August 18, 2017

Supervisor bermasalah

Hari ni cerita seorang senior supervisor Yang paling susah nak handle. sepanjang aku kerja sejak dulu hingga sekarang tak pernah jumpa Yang macam ni. Ujian betul dia ni kat aku Dan enginiar Miji.
Nama pun dah lupa cuma yang Ingat dia dok Di felda Neram sempadan Pahang Dan Ganu.

Dia ni selalu datang lewat Dan kadang2 hilang terus. Banyak alasan yang dibagi bila Aku panggil dia. Enginiar Miji pun stress Dan terpaksa jadi supervisor kat site.
Disebabkan dia tiap2 hari2 pukul 8.15 aku terpaksa kena garis Di buku kedatangan. Setelah Yang tu tak berkesan, terpaksa pulak create counseling form Dan membuat counseling session tak bertauliah dengan staff -staff Yang bermasalah.
Sampai satu ketika Kami terpaksa monitor Di Jalan keluar Aspa cottage untuk tahu pukul berapa dia sampai site.
Celah2 tu motor company pun hilang.

Banyak Kali Aku panggil Dan taji tapi dia sangat liat nak berubah. Akhirnya setelah lebih tiga Kali Aku buat counseling session,memo tentang hal ni telah Di hantar ke HQ untuk tindakan seterusnya. Beberapa amaran  Di bagi kat dia Dan akhirnya Di tamatkan kontrak.

Dia beberapa Kali jumpa Aku merayu2 tapi  dah terlambat.

Cerita supervisor ni pun Aku selalu ulang tayang kat staff Aku Yang bermasalah.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...