Saturday, August 12, 2017

Nasib enginiar

Dua belas tahun lepas semasa menyiapkan satu projek Di sempadan dua buah negeri Di pantai Timur, Aku Ada berborak dengan Boh consultant Yang lebih kurang macam ni.

Kenapa hang tak highlights Ada design saya Yang tak boleh construct kat site?
Aku jawap, saya dah highlight tapi orang Haji kat site kata follow her drawings. Yang saya proposed depa kata susah nak settle dengan HQ. Jadi saya follow jer lah walaupun pun tak betul.
Dia jawap, ya la. Hang Kan enginiar Yang dah lama dok Jaga project. Hang mesti tau bila nak handover macam ni, mesti banyak orang Tanya. Kalau depa tak dengaq bagitau Aku.

Nampak bodoh pulak Kita ni.

Aku pun garu2 kepala Yang tak gatal sambil membebel, saya jugak Yang kena !!

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...