Friday, July 8, 2011

bahaya

akhirnya adik bekas PM siam ni berjaya mengalahkan si abhisit. walaupun kedua-dua siam tapi puak ni sangat bahaya untuk orang islam selatan thai.
beberapa hari yang lepas aku sempat berborak dengan seorang pelajar muslim thai yang menyatakan kebimbangan akan kemenangan minah adik PM dulu.
kalau masa dulu proses penggantian melayu islam berlaku dengan terancang dan aggresif.
bagaimana?
salah satu caranya adalah dengan menempatkan ramai askar di wilayah melayu. bila askar ramai, orang lelaki akan diculik dan ditembak. lama-lama orang lelaki makin kurang dan mereka akan kahwin dengan siam budda. anak yang lahir nanti dah bukan melayu islam lagi.dalam jangkamasa panjang akan pupuslah orang melayu islam.

cara ini juga di amalkan di wilayah yang ramai islam di kashmir.
bayangkan ada sejuta askar berbanding dengan lapan juta penduduk. dan ada lagi lain-lain wilayah muslim dibuat begini seperti xinjiang, chechen dsb.
apa tujuan sebenarnya?
inilah kerja-kerja si dajjal sejak dahulu lagi dengan bantuan kafir-kafir lain yang menanti peluang untuk menghapuskan islam di atas mukabumi ini.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...