Tuesday, September 26, 2023

cerita BP

 31.8.2012 - 31.8.2023

Projek kem BP yang sentiasa jadi kenangan pahit manis kerana ia adalah projek terakhir aku terlibat dengan grup setelah hampir lima belas tahun.
Berkelana sana sini dan terdampar disini sampai siap diserahkan kepada pihak client.
Macam2 tribulasi yang berlaku dan aku tinggalkan grup selepas siap projek.
Teringat satu hari bos besar consultant in-house KC, datuk MKA tanya, apa post kau sini Lan?
Tak sempat aku jawap, tiba2 boh besar aku jawap, semua dia buat sini. Dialah consultant, dialah kontraktor. Dari atas ke bawah dia berkuasa. Apa2pun jadi semua dia kena jawap.
Itulah nasib seorang soldier rambo.
11 Tahun yang Lalu
My extra miles staff on 31st august - heppy merdeka day
Mungkin imej motorsikal
Semua reaksi:
Khairul Kae, Bakrihassan Black dan 6 yang lain
6
Suka
Komen
Lihat lebih banyak komen
Yusaimi Ab Hamid
x pasai2 aku terikut sama dlm drama bukit banang ni🤣🤣🤣🤣

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...