Monday, March 19, 2012

aku tak terkejut

walaupun pieem terkejut, aku tak terkejut. itu cara nego diaorang yang dah macam puak parsi.
jadi biaq pi la. kita kena cari alternatif lain. orang malaya bukan bodo sangat cuma bila dah mula senang dan mewah, otak lagi malas pikir. jadilah lembu kenyang.

cerita pasal amah ni dah nak muntah aku. itu belum pasal amah yang bawak kawan nama dia antu. dalam sejarah kami sekeluarga dah enam amah. dua bagus, satu lari pagi2 buta, satu mai sebab anak dia dok sini dan satu aku terpaksa terajang balik sebab antu yang dia bawa dah kacau anak bini aku. sampai sekarang belum selesai seratus peratus. hanya Allah saja yang boleh tulung.

tapi apa-apa pun tahniah negotiator diaorang dapat tekan puak malaya.
adakah kita angguk saja masa tu?

satu lagi puak-puak arab pun dah nak sekat depa pi sana. ada betui ker?

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...