Sunday, July 1, 2012

setahun dah berlalu

rupanya baru setahun aku tinggalkan melaka. macam dah lama. banyak perkara berlaku dalam masa setahun ni. selain dari dipanggil tuan agama ke tanah suci, pengalaman membuat mesjid juga membuat aku sentiasa terharu dan insaf.
gambar atas masa mula-mula aku sampai. ada yang kata abandon projek la, bungalow tinggal.
dome ni naik masa aku di tanah suci.


 semua dah siap kecuali parking.



 pemandangan waktu malam




hari terakhir di mekah selepas tawaf widak.

pengalaman rohani yang tak tahu macamana nak diceritakan.



dalam masa ni juga aku kembali ke projek walaupun masih ada hal di HQ.

merenung kembali, bila tuhan memberi sesuatu yang tak kita duga, dia juga akan menguji dan mengambil sebahagian dari nikmat yang diberi.

sentiasa bersyukur dan berdoa dan insafkan diri yang kita ini hanyalah seorang hamba adalah jalan keluar yang sebenarnya.

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...