Saturday, October 17, 2009

SMSAHraya 2009




























note : all photo from md nor and dahalil collections


nasib baik aku sempat jugak pergi ke SMSAHraya di putrajaya petang tadi setelah bertarung sakan mengeluarkan jin dari rumah aku.
yang nak di ceritakan sini bukan pasal jin tapi pasal perjumpaan raya sekolah jenan sempena raya kali ini.

pertamanya aku berjumpa dengan dr ismail abd rahman yang menjadi pensyarah aku masa belajar dulu. dan dia juga penyelia thesis tahun akhir. dalam masa tu tak pernah aku tahu yang dia juga dari sekolah yang sama dan bila aku masuk jenan tahun 80, dia dah keluar setahun sebelum tu.

keduanya kedatangan batch kami kali ni lebih dari biasa.

No comments:

Post a Comment

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...