Thursday, August 4, 2016

Petua untuk Gout

Cp..✌

_Cerita dari kawan yg mengalami sakit *GO OUT..*_

Saya berpengalaman 20 tahun mengidap gaut. Saya tak mampu solat dengan sempurna kerana lutut bengkak dan tak boleh dibengkokkan.

Saudara saya beri kapsul Gout dari _Amerika..!_ Saya minum 2 hari, sakitnya cuma berkurang sedikit saja.

*Dengan izin Allah SWT* saya ditemukan  dengan orang _Lamongan_, umurnya 110 tahun, masih gagah, anaknya yang umur 90 tahun kelihatan lebih tua darinya.

Dia tanya saya, *"Sakit apa ya..?"*

Saya jawab, *"Gout Pak..!"*

*"Cuba cari sebiji nanas yang masak dan satu batang lobak putih kira-kira 250 gram. Dikisar dan tambah 3 biji buah keras. Jadikan minuman Jus lalu diminum sekaligus..!"* Katanya.

*"Berapa kali minumnya..?"* Tanya saya lagi.

*"Sekali saja cukup. Untuk penjagaan yang berterusan minumlah 3 bulan sekali..!"* Katanya menegaskan.

Saya buat sebagaimana yang diajarkan. Gout saya dah hilang sama sekali. Sembuh sepenuhnya *_Alhamdulillah..!_*

Saya teruskan tiap 3 bulan sekali hingga bertahun-tahun. Ternyata Gout saya dah ucapkan selamat tinggal.

_- 1 biji Nenas yang masak_
_- Lobak putih 250gm_
_- 3 biji Buah Keras._

⤴ *utk kawan2 yg ada masalah Gout*
*Sharing is caring..*

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...