Tuesday, January 1, 2013

TT engine mania ukm

 
 
31.12.12 hari terakhir tahun ni aku sempat ke giant shah alam jumpa dengan dua orang x engine mania 87/88. dah setahun tak jumpa dua orang ni.
lain-lain tak datang, sebuk apa ujung tahun pun tak tau.
banyak cerita-cerita masa zaman dulu yang nak cerita pun segan ( apalagi kalau anak-anak aku tau )....
masa di ukm, semua tempat kami pernah tinggal. baik dalam kampus, di kajang, di bandar baru bangi dan juga di teras jernang.
semuanya menarik tapi nasib baik aku grad jugak dan sapa sangka jadi macam sekarang.
 
hj sukri ganu ni yang paling tua sebab dia dah ada diploma sebelum tu. selalu jadi ketua kitaorang.
hj aspa mat penang sekarang jadi kat plu+++. enjoy kerja jaga dari sg besi ke seremban. dia yang mula ajak aku masuk civil. mulanya aku nak masuk fakulti letrik. tapi itulah yang dikatakan takdir.
lepas magrib, sambung lagi cerita sambil pekena kow tew sizzling.

cerita kami bantai satu budak di kajang sebab curi duit kitaorang masih segar. entah apa jadi budak tu sekarang. tapi kami gentelmen jugak sebab pi jumpa mak bapak budak tu kemudian.

alhamdullilah semua dah ok sekarang walaupun dulu entah apa-apa buat....

No comments:

Post a Comment

erti

Dari grup sunnah Thtl : Salaf= moyang, pendahulu, pioneer. Mcm salaf kuala lumpur (peneroka awal KL) Salafussoleh= generasi 1-300 tahun pert...